четвер, 9 лютого 2017 р.

Здоров'я-найголовніший скарб людини. Адже саме від нього залежить наше життя. При зустрічі ми запитуємо один одного про здоров'я і бажаємо його один одному: воно воістину є головною умовою людського щастя.


Що таке здоров'я? Виходячи з наукових визначень, це стан повного фізичного, психологічного та соціального благополуччя, а не просто відсутність хвороби.

Саме тому, пропонуємо Вам долучитись до проекту "Алгоритм здоров'я", адже майбутнє за успішними, здоровими та активними людьми.

Наш проект передбачає навчити дітей дбайливо ставитися до свого здоров'я, вести здоровий спосіб життя та займатися фізичним вихованням шляхом виконання дослідницьких завдань. 


Ці знання потрібні всім, адже здоровий спосіб життя, правильне харчування та активний фізичний розвиток – все це майбутня запорука вашого здоров'я. Про нього потрібно турбуватися постійно, а не тільки тоді, коли ви вже захворіли, бо простіше запобігти захворювання, ніж потім довго лікуватись.

Цілі проекту:

  •  Актуалізувати тему здоров’я, здорового способу життя. 
  • Виявити та систематизувати знання на тему «Здоровий спосіб життя». 
  •  Розвивати компетентність здоров’я і добробуту, обізнаність в сфері фізичної культури та здорового харчування, уміння вчитися впродовж життя, інформаційно-цифрову компетентність, що є необхідним для успішного та здорового школяра. 
  • Створення особистого портфоліо на основі виконаних дослідницьких завдань.










Немає коментарів:

Дописати коментар